piektdiena, 2011. gada 2. septembris

Give me hell yeah!

And give me a hell give me a yeah
Stand up right now

Get ready to go she ain't movin' slow
She's takin' control
Pushin' the pedal through the floor
I'm beggin' for more you better hold on tight
Rev theory-Hell yeah
Es biju pilnīgākā muļķe. Kā es varēju tā domāt par cilvēkiem tikai no tā, ko redzēju bildēs? Omg... Man ir TIK jautra klase (ofcourse there are exceptions)... Liekas, ka mūs visus vienos smiešanās par skolotāju. Tur nav patiešām nekā ļauna, bet... bez tā nevar iztikt. Viņš ir interesants :D Vārds ''interesants'' jāizmanto, lai pēc iespējas saudzīgāk aprakstītu viņu. Man liekas, ka viņā ir slēpts pedo. Sēdēšana pirmajā solā tiešām nav tas, ko vēlos, bet kurš gan mainīsies :D

Šodien pirmās divas bija matemātikas. Bija tik jautri. Sadalījāmies komandās un spēlējām kkādu spēli, kura visiem otrās stundas beigās apnikās. Mūsu komanda (Es, Anna Marta, Elvis, Kaspars un divas meitenes no F klases) palikām otrajā vietā un ēdām konfektes. Brīnos, ka mēs ar Ērmani tik fckin labi satiekam. Hehehe.

Tad bija divas krievu valodas. Es esmu no visas sirds priecīga, ka mācos pie Ivanovas. Vismaz krievu valodā būšu sekmīga, ha :D Visu stundu mācījāmies pamatus, tie man jāatkārto.

Tad bioloģija. Nolīdām ar Annu pašā galā (man ar to skolotāju nav tā pati jaukākā pagātne, bet ko nu tur stāstīt- būs baigi gari). Sākumā nepārsēdināja, bet tad pamanīja, ka es esmu ar brillēm... Tad visus ar brillēm sasēdināja pirmajos solos. Mēs ar Annu tikām otrajā. Tāda diskriminācija, ha :D Laikam jau sapratu, ka viņa grib kā labāk un mani nemaz neatceras. Šī pirmā bioloģijas stunda bija nāvīgi forša un interesanta.

Un tad.... Hehehe. Klases stundas. Eeeeei tu nost, kā viņš mani pirmajā sakaitināja. Blenzu vienā punktā cerēdama tur izdedzināt caurumu. Viņš runāja un aiztika tādas tēmas, kuras viņš nedrīkstētu. Tur bija TIK daudz viņa viedokļa, ka šķērmi metās. Bija pat jāiziet no klases un jānomierinās savādāk jutu, ka bļaušu viņam pretī. Man tik patika viņa teikums : ''Es jau brīnos par to, ko jaunieši redz. Vecāki ballējas un nespēj ballīti iedomāties bez alkohola. Vismaz 99% Latvijas tādu ir,bet es esmu labais tēls, tas izņēmums. Man ir jautri arī bez alkohola'' Nothing more to say.
 Džīzas, kā es gribu Līci atpakaļ... Lai cik skumji tas nebūtu. Fizika man patīk, bet ne jau noteikti pie Spīķa. :(

Nu beigšu rakstīt. Gribu tik teikt to, ka ir superīgi. :) Pagaidām viss iet uz labo pusi, tikai esmu nesaprašanā par pāris lietām. Nekas, gan jau nedomāsies par to vairs. Ja cilvēks grib nekontaktēties, es jau neko.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru