pirmdiena, 2011. gada 5. septembris

Dabūju bildes 'n' video no telefona

Tā nu tur bija daudz kas sakrājies. Jap, pārsvarā atmiņas. Gan vasara, gan vēl iepriekšējā klase. :)

 Pavasaris. Atceros, ka te es braucu no Kalniem uz Saldu, lai paēstu brokastis :D Pāris dienas pēc Lieldienām. Bildēju tāpēc, ka bija baaaigais sniegs.
 Baigi saulainā Vajeika spēlējas ar Magnētiem. Fizika.
Ou, jā, patika mums fizika. Skatoties uz tagadējo skolotāju, liekas, ka Līcis baigi pietrūks.
 Vēsture. Karš kā nekā :D
 Tās kājas ir Rutai. Bija baigi auksts, viņai sala un apsedza ar somām. Blakus lkm iepozē Viesturs.
 Raimonda gop-stop mūzikas stundā. Man liekas, ka šī bija pēdējā stunda un mēs rakstījām tās vēstules Brankai :D
 Vasara. Mēs ar Ievu būvējam kāršu namiņus.
 LIKE A BOSS :D
 Ojāra darbā. Jap, Ieva bija mans pirmais šī vasara auklējamais.
 Kaķis, kuru atradām. Es viņu nokristīju par Žužū, bet viņu visi sauc par Čiepu. Pati pieradināju :)       ~ jūlija sākums te.

 Čisto pa latišski! Tikai Līvbērzē var atrast vairāk krievus nekā Daugavpilī un tikai Līvbērzē tīri latvieši kļūst par krieviem.
 Ja jūs kārtīgi ieskatītos, tad redzētu, kā mēs ar Vajeiku saslēdzam riteņus. Tur jau sanāk divi vienā gop-stop :D

 Mēs baigi izmirkām. Braucām no promenādes. :D Un uz :D
 Puiks. Kārtējo reizi sēžam pie kultūras nama, tur vienmēr ir frīkin jautri :D
Vakar. Bogdans atklāja panorāmas skatu savā fotoaparātā un es paspēlējos ar savējo.
Tikai mēs izdomāsim stipra lietus laikā sēdēt zem klajas debess trijatā saspiedušās :D


Vajeika žāvē matus.



Līva brauc 8)


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru