otrdiena, 2011. gada 20. septembris

Ā, es piemirsu, bet man šitas liekas vienkārši ĀSOM. Evai ir pašai sava mašīna! Like omg, how cool is that? Tā pat neskaitās mašīna, bet gan ''kvadracikls pasažieru pārvadāšanai'', kuram ir tikai gāze, bremze, stūre, atpakaļgaita un neitrālais. Nu izskatās pēc vienkāršas, mazas mašīnas, kura atgādina Smart auto.
Viņai pašai ir B1 kategorijas tiesības un ar to var tā mierīgi braukāt. Ei tu nost, cik tas ir forši vnk ielekt savā ''kvadraciklā'' un atbraukt uz treniņu. Es nezinu, man tas liekas baigi forši, uzreiz var sajusties kā pieaugušais, hahaha :D 
Nuja, bet mani pat ar riteni pilsētā nevar laist (Dies pasarg, Krista Vajeika ir to pieredzējusi) un nezinu, vai tiešām 18 gados es spēšu nolikt mašīnas tiesības.... vai 19 gados... vai 35 :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru