svētdiena, 2011. gada 18. septembris

#np the pretty reckless- heart

Uhh, kas par vakaru. Tāds tukšs. Nu visa diena jau arī.
Šodien svētdiena, rīt uz skolu. Nezinu kāpēc, bet gribās. Varbūt jau tāpēc, ka klase sāk atvērties un viens otru sākam iepazīst. Es nezinu, bet man patīk. Forši. Esmu sapratusi, ka esmu sirēna
bet nevis tā pārdabiskā būtne, kura liek lekt no klintīm un ar skaistumu pievilina, bet tā, kura spiedz kā negudra.

Akjāā, šodien bija baigākais GG maratons. Esmu jau 4. sezonas pusē. Nezinu ko skatīšos tad, kad beigsies sērijas.

Sāku aprast arī ar dejošanu. Tā forši tur :) Biju jau piemirsusi, cik kopumā superīgi ir. Ar pašu Ingu jau priekšgalā. Dita ielika video no Dziesmu svētkiem. Ček it out.

Padomājiet tik, mums pie šitāda mazā, blondā cilvēka dejot jāmācās. Hahaha, pēdējie treniņi vispār bijuši episki, wooohoo!
Un jāatcerās, ka Intrigā nedrīkst skumt, savādāk visi uztaisīs tādu group hug un visādas pārējās izdarības, ka elpot nebūs ko.

Nuja. Tā arī man iet. Labi. Tikai tas, ka manā istabā atkal ir briesmīgi auksts. Mana istaba ir:
a) Vidējā istaba
b)Vismazākā istaba visā dzīvoklī
bet te ir auksts kā ellē(ok, es tikko sapratu ar ko man asocējas elle t.i. vieta, kur visur ir uguns un karsts, tāpēc labāk teikšu auksts kā antarktīdā)! Vienmēr! Es jau saku, ka man te dzīvo kkādi rēgi, kuri neļauj gulēt un taisa tik aukstumu. Man patiesi nebūtu nekas pretī, ja viņi tik sildītu.


Vakar manam vec-vectēvam palika 84 gadi un mēs visi bijām ciemos. Biju ar mammu, ar mammas abām māsām un viņu bērniem (paši labākie brālēni un jaukākā māsīca pasaulē, ticiet man!) un kārtīgi izdauzījos. Es nezinu, kāpēc man tik ļoti patīk opja mājās (trust me, tur ir vājprātīgs grausts, pa gadiem jau viss brūk)... Bet nu tur ir TIK forši. Uzzināju savu radinieku  vārdus līdz pat vecvecvecvecvecmammai. Atradu pastkartes, kuras sūtītas ap 50. gadiem. Atkal spēlējos ar to superīgos reizināšanas mašīnu. Izdauzījos ar sīčiem. Sajutos kā riktīga sīkā, bet tik jautri bija. Ak jāā, mēs uzgājām mājas daļu, kurā nekad nebiju bijusi, jo tā bija izīrēta citiem cilvēkiem. Tad vēl mēs opim ziemai savedām malku. Arī Artis pagales stiepa.
Tad atbrauca mammas māsīcas, ar kurām kontakts tā dikti zudis. Labi, ka nesagaidījām Santu, man pašai arī to negribējās. Liekas, ka viņa vienmēr skatās no augšas (viņai ir arī savi iemesli), bet nu darbu Dstyle nekad neiešu viņai prasīt un arī Ellas autogrāfu man nevajag, pateicos jau iepriekš :D

Tas arī laikam viss. Un nu dziesmiņa, kuru klausos pāris dienas nonstopā.








Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru