piektdiena, 2011. gada 30. septembris

Tā ir mana māsa Vijolīte,kurai ir Mersedess,baseins un istaba ponijam... /Hiacinte Burkā/

KURŠ gan neatcerās šo leģendāro frāzi?

Pilnīgs bērnudārzs. Kā spēlējot bārbijas. ''Man būs rozā kabriolets, milzīga māja un miljonārs pie sāniem''. Ak vai.
Vienkārši... ahh. Daudzas lietas liekas tik bērnišķīgas. Es pat nespēju izskaidrot. Nu damn, nedzīvojam mēs visi Gossip Girl, kur visi ir bagāti, briesmīgi izskatīgi un ar labām manierēm. Wuāāāāāā, ironija šodien plūst no manīm laukā pašai nemanot.

Vispār man ir jāmācās pasaules valstis, jo pirmdien jāatstāsta un man liekas, ka ir sestdienas vakars (ir piektdiena). Elvis pirmdien dzirdēs kko jaunu par sevīm, jo pamodināja mani šorīt. 
Laikam man iet labi. I guess. Un vispār viņi paliks. Vismaz šodien tā saka. Es arī domāju, ka tā būs. Es ceru. Un es saprotu par to pārdomāšanu- tā galu galā nav tāda random joka lieta, par kuru var nolemt jebkurā laikā.

Un ja tiešām Puiks ņēma šodien pie sirds visu ko es teicu, tad jau atkal... sūdīgi man :D *forever alone face, viņa man piezvanīja un pateica, ka ir ārā, bet nepasauca mani, bet tur bija bogdana mazais  draudziņš un es arī nemaz negribēju iejaukties*

Un es pagājšnakt murgoju par viņu. Pateicu visu, visu ko es domāju. Viņa tur bija un man nepalīdzēja, bet sāka attaisnot viņu. Varbūt labi vien ir, ka Elvis piezvanīja.

Nu vispār, jā, man šovakar baigā dusma, es eju čučēt, bet JS sērija bija AWESOME un vispār es vakar redzēju Night of Champions, bet jau parīt ir Hell in a Cell,  tākā esmu atpakaļ zirgā, es joprojām mīlu tos šovus.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru