pirmdiena, 2011. gada 28. februāris

Zombie

To all of you who've wronged me
I am, I am a zombie
Again, again you want me to fall on my head
I am, I am, I am a zombie
How low, how low, how low will you push me
To go, to go, to go, before I lie, lie down dead

 The pretty recless- Zombie

Baigi sen šeit neesmu rakstījusi. Tagad to labošu.
Pagājušo nedēļu nogulēju mājās slima. Pārsvarā man bija ļoti, ļoti slikti. Lika man dzert antibiotikas un sasūtīja uz analīzēm. Tagad esmu vesela, bet sajūta vēl tāda dīvaina. Vēl jūtos vāja un dienas beigās sāp kājas, bieži reibst galva. Nu tā, atkopjos un tagad man liek dzert vitamīnus.

Kopš slimošanas reāli jūtos kā tāds zombijs. Kā esmu mājās- tā visi aizkari ciet. Pilnīgi visi. Mājās saule šķiet pārāk spoža tā, ka pārāk daudz spīd. Atveru aizkarus/žalūzijas tikai tad, kad saule jau riet un viss ir sarkans. Nu, ne sarkans, bet rozāoranždzeltenvioletipersikkrāsā. Tā krāsa ir mana mīļākā.

Šodien biju skolā. Visu slimošanas laiku centos nedomāt par skolu, bet tagad bams. Kontroldarbs šodien, kontroldarbs rīt, kontroldarbs aizparīt. Un neinteresē, ka vielu nezini. Raksti kontroldarbu kaut vai zīlējot. Un vēl prezentācijas. Nu, gan jau kaut kā, bet mājās atbraucu un vnk nokrītu. Tiešām vēl jūtos vāja, bet iekrītu gultā, ja kaut kas besī, tad izraudos un daudzmaz viss ir OK. Viss ir un būs labi, savādāk nevar būt.

Un es atkal pieķeru sevi rēķinot savas vidējās atzīmes. Shit! "Kā būtu, ja es fizikā dabūtu tik un dabūtu šitik". Man šitas jāizbeidz un labi ātri.

Tā man vairs nav ko diži stāstīt. Gribējās vēl šeit ko ierakstīt, bet aizmirsu. Smaidu par Initas galeriju, jo man noteikti arī gribās tādu dekoltē. Huh.

Tikko sapratu, ka man baaaaigi pietrūkst Arta. Mans mazais. Mans mazais vienīgais vīrietis, hehe. Damn, es ceru, ka pagaidām! :D

Ā, līdz mums nonāca sludinājums: "Pārdodu destilācijas (kandžas) aparātu. Varu iemontēt spiediena mērītāju un termometru. Pēc LR likumiem jūs mājās gatavot drīkstat, dzert arī drīkstat tikai pārdot nedrīkstat. Pašizmaksa sanāk 1LS par litru, ja paši veikalā nopirksiet sastāvdaļas. Komplektācijā varu pievienot receptes un pamācības. Tel: ______" <-- Mēs varam derēt, ka pēc šitāda sludinājuma pārdevēju neliek mierā! :D
 Pielikām pie ledusskapja, lai ir ko rādīt mazbērniem, lol :D

I feel it deep within, it's just beneath the skin
I must confess that I feel like a monster
I hate what I've become, the nightmare's just begun
I must confess that I feel like a monster

Skillet- Monster

Mana mūzika ir jocīga. Jap, tas gan.

Once I ran to you. (I ran)
Now I'll run from you.
This tainted love you've given;
I give you all a boy could give you.
Take my tears and that's not nearly enough.
Tainted love.
Tainted love.

Vēl aizdomājos, vai kāds šo sviestu vispār lasa. Un pat ja nelasa- I D C, jo rakstu pati sev, huh :)
Laikam jāizmana kaut kas dizainā, jo sāk apnikt...
We're beautiful garbage
Throw it all away
Wash you off in the shower

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru