pirmdiena, 2011. gada 7. februāris

Šurburmurdurlukā? :D

Man ir jautri. Un es domāju, ka tas ir labi.
Man vispār pēdējā laikā iet labi. Vienkārši iešu cauri dienām.

5diena.
Yay! Atpakaļ skolā! Ok, no rīta puses vairāk **** this, i'm going home, bet pēc skolas viss bija ideāli. Ar Kristu bija baigi jautri, āā, jāā, pareizi. Es viņu iepazīstināju ar reslingu, hahaha. :D Viņa teica,ka ir "smieklīgi, ka onkuļi peldbiksēs skraida un kaujas", nu vai arī kkā tā, bet man arī tā liekas. Es, galu galā, reslingu skatos kā šovu, nevis sporta veidu.
Slidot bija super. Man tiešām liels prieks, ka tiku un bija jautri redzēt Līzu slidojot :D Un Anna arī bija! Un mēs tak spēlējām ķerītes! Hahaha :D Viesturs teica, ka mums ir skilzzz (kas noteikti ir neapšaubāmi), bet es uz visu mūžu atcerēos to, kā mēs slēpāmies aiz borta :D Es tiešām esmu ļoti priecīga,ka man ir tādi draugi. Bieži vien jau mēs nenovērtējam, kas mums tā īsti ir, tik pukstam par to, kā mums nav.


If I were made of stone could you shake my soul
To its very core like no one could before
Now you turned me into such a fool and you know it's true
And if I never make it back to you, just know I wanted to
-Finger Eleven- Stone soul
6diena.
Atbraucu mājās, visu dienu baigā chillllllllā :D Nekas, vismaz atpūtos.
7diena.
Ārā fantastiskākā diena pa visu ziemu. Ārprāts, ideāli. Šo 7dienu es pat piecietu (man tik tiešām riebjas 7dienas). Biju laukā, pārēdos konfektes. Vispār ideāla diena, arī chiiiiiiiiiiiiiiiiiil :D

1diena.
Es pat neteiktu, ka pirmdienas ir briesmīgas. Man patīk. Tikai vizuālās mākslas kā pirmās stundas ir patiesi stulbas. Jā, arī šodien pabesījos, bet nu c'moon, kuram tā nav? Un es šodien nevarēju atrast smuku nagulaku (es esmu pārāk izvēlīga) :D Un es beidzot jūtu, ka atgriežas apetīte. Es varu ēst nonstopā un domāju, ka esmu atpakaļ jau kāda biju, hahaha :D
Galvas reiboņi gan nav forši.
Matemātikas arī ne.
Bet Dolph Ziggler gan ir :D
Un šis vakars arī ir foršs.
[21:21:21] Zvērs: hsrtjentejt
[21:21:26] Zvērs: ātri
[21:21:27] Krista: ko?
[21:21:28] Krista: :D
[21:21:32] Zvērs: motivācijas vēstule
[21:21:40] Zvērs: ;īdz rītdienia varpieteikties
[21:21:41] Krista: ā?
[21:21:42] Krista: :D
[21:21:43] Krista: [cenzēts]
[21:21:43] Krista: NĒ
[21:21:44] Krista: TAK
[21:21:46] Krista: tu muldi
[21:21:47] Krista: 1!
[21:21:49] Krista: akidevs
[21:21:55] Zvērs: ātri
[21:21:56] Zvērs: LD
[21:22:03] Krista: AKDMDIENS
[21:22:17] Krista: labi, ka es ienācu!
[21:22:21] Krista: āāāāāārprāts
[21:22:24] Krista: tu atkal mani glāb!

Someday, somehow
I'm gonna make it all right but not right now
I know you're wondering when
(You're the only one who knows that)
Someday, somehow
I'm gonna make it all right but not right now
I know you're wondering when
Nickleback-Someday


Forrest Gump: My Mama always said you've got to put the past behind you before you can move on. 

Man kādu vakaru jānoskatās tā filma. Sen neesmu redzējusi. ♥

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru