trešdiena, 2011. gada 23. februāris

And now I'm mad!

Kas pie velna notiek?! Tas taču nav normāli! Parasti es par tādām lietām necepjos, bet šoreiz kaut kā baigi sadusmojos. Man liekas, ka tā mājās sēdēšana nav baigi labā lieta, jo drīz sākšu uzvesties kā vecs pensionārs, kurš kasās par visu un visiem. Bet es cenšos turēties savos rāmjos, bet par šito baigi saniknojos.
Kas vispār notiek valstī? Tas ir kaut kāds sviests! Kinoteātrī vienkārši paņem un nošauj cilvēku par to, ka viņš ir ēdis popkornu! Un redziet pārāk skaļi! Ok, nu ko tad ar tādu cilvēku dara? Ņem un nošauj! Vai tad nav normāli? NĒ!!!
Vīrietis, trīs bērnu tēvs, (pēc amata spriežot varētu būt arī galvenais ģimenes pelnītājs) vairs nav. Viņu nošāva 13. gadīgās meitas priekšā. Es pat nespēju iedomāties situāciju. Bērnam taču šoks. Tavu tēti nošauj acu priekšā. Trauma atlikušajai dzīvei.
Un tu stāvi, skaties kā tētis mirst un priekšā tev stāv tas mērglis, kurš viņu nošāva. Bļāviens, es pat ziņu portālos tā cilvēka bildi nespēju skatīties. Tāds idiots. Es pat nespēju pateikt vārdos, ko par viņu domāju. Bet viņš ir AIZDOMĀS TURĒTAIS. Da nē, bļāviens, to vīrieti meita nošāva! Kurš gan cits. Tas nekas, ka visa zāle redzēja, kurš to izdarīja. Un labākais tas, ka viņam tikai draud ieslodzījums! Vai nav forši? Sāksim šaut nost visus, kuri mums nepatīk un ja paveiksies- mēs pat cietumā netiksim! :) Isn't that soooooooo coool?
Ā, lieta, kura man patīk vislabāk. Kādā intervijā tas bezsmadzenis teica: "Es negribēju viņu nošaut. Ja es būtu gribējis viņu nošaut, tad šautu galvā vai kur citur." VIŅAM TIKA IEŠAUTAS ČETRAS REIZES! Četras! Tas ir prātā neaptverami! Nu nav tur viņam visi mājās, nav. Un ja tagad viņš tiesas priekšā aizbildinās, ka negribējis nošaut... Nu tad zinieties. 
Kurš idiots viņam deva ieroču atļauju? Tas gan mani interesē. Ziniet, manam tētim gandrīz tādu pagājušo reizi neiedeva, jo viņš gandrīz neizgāja pārbaudi, bet kā TAS TUR varēja? Viņam tak nav visas skrūves! Tas vīrietis nav normāls. Turējis ieroci, jo izteikti draudi. Nebrīnos. Ja skraidi pa pasauli un dari glupības, tad diez vai tevi kāds cienīs un mīlēs.
Bet es par visu šito esmu nereāli nikna. Nu tā riktīgi. Viņam taču jāpiespriež mūža ieslodzījums. Viņš kinoteātrī nošāva cilvēku, kurš ar savu meitu bija atnācis noskatīties filmu. Es reāli to cilvēku nepazinu. Bet tas nav normāli, kas notiek šajā valstī.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru