ceturtdiena, 2011. gada 3. februāris

[14:06:20] J McDeezl: yayy for foreign friends!

Tātad es šīs divas dienas (3dienu un 4dienu) esmu nogulējusi mājās. Iemesls-nothing mutch, pati esmu vainīga. Man jau saka, ka nepārstāju darīt kaut ko sliktu līdz brīdim, kad viss noiet greizi. Nujā. Tās bija briesmīgākās sajūtas mūžā un tas nav tā vērts. Gandrīz visu 3dienu nogulēju pa gultu. Nebija man spēka, nebija gribēšanas un nebija iemesla celties. Jutos sūdīgi un kauns par to, ko pati sev nodarīju.
Bet nu tas bija vakar. Lai gan arī šodien paliku mājās, jūtos 100000000% labāk. Atdzīstu, ka vakar nebija patīkami iet gulēt zinot, ka nāks rīt un atkal iespējams sāpēs. Bet nesāpēja.

Akjā, es uzzināju, ka neesmu vienigā WWE fane Latvijā!:D Pieteicos domubiedros un tur ir cilvēki! Daudz! Un viņi arī daudzko saprot! Vairāk par mani! :D Tākā man vēl ir ko mācīties.

Šorīt noskatījos Marley & Me. Dzīvniekmīļiem jāaizledz skatīties tādas filmas, jo rīts sākās ar pinkšķēšanu filmas beigās (nē, es nespēju noskatīties kā ģimenes mīlulis mirst).


Un tagad šodienas lielais stāsts. Es omegle.com (ķipa tas pats onlychat, tik tur viss ātrāk un vairāk cilvēku, ā un angļu valodā) esmu iegājusi pāris reizes un pēc teksta "asl" (age, sex, location) vienmēr esmu izgājusi. Šodien bija baigā garlaicība, tāpēc atkal tur iegāju. Tas bija reāli streindž, bet es satiku čali ar kuru es nočatoju divas stundas! Viņš vienkārši bija pārāk sakarīgs un tas tiešām bija dīvaini. Kopumā uzzināju, ka
  1. Viņam ir 20 gadi
  2. Viņš ir Džonijs
  3. Viņš ir no Sietlas
  4. Pie viņa bija pus4 naktī un kopš 12 gada vecuma viņam ir miega traucējumi, tāpēc viņš pīpē kanabisu (jā, jā, the same weed, bet viņš neizklausījās sapīpējies), jo tad viņš iemieg līdz ar saules gaismu.
  5. Viņam riebjas U.S.A.
  6. Kopš 16 gadiem viņš neiet skolā. Tagad viņš vienkārši iestājās koledžā un normāli turpināja mācīties.
  7. Viņam ir suns Belladonna, kas no itāļu valodas ir skaistā meitene lkm.
  8. Viņš ir nenormāli sakarīgs.
Tā es reāli ļoti ilgi varētu turpināt, bet es saku, tas bija streindž. Kad viņš sāka beidzot iemigt (man tiešām palika žēl tā cilvēka) viņš piedāvāja apmainīties ar skype nikiem. Akjā, omeglē pēdējais teksts bija tik jauks, bet es diemžēl aizvēru lapu.


Diena bija lieliska, bet es tiešām mājās nogarlaikojos. Rīt uz skolu! Yayyy!



[14:06:58] J McDeezl: awesome! :D I'm the best you'll get from this shit hole lol

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru