otrdiena, 2011. gada 15. februāris

Kā es šodien atsēdēju skolā jeb projektu nedēļa/karjeras dienas rullē.

Ja godīgi, tad man tiešām patīk laiks laukā. Atkal nācu no autobusa un smaidīju (varbūt es nesmaidīju, tikai dīvaini šķobījos, jo saule baigi spoži spīdēja acīs, bet nu es nezinu) Ļoti, ļoti patīk. Logs līdz galam vaļā un es elpoju svaigo gaisu :) Pīka gan tika aiznesta uz virtuvi, jo mans mazais nabadziņš nopietni šķauda, mēs ar Mā jau vakar vakarā sākām nopietnu ārstēšanu :)
Bļāviens, es dievinu ziemu.
Vispār ja man prasa mīļāko gadalaiku, tad es nezinu, ko lai atbild. Man patīk visi. Es mīlu ziemas ar balto sniedziņu un aukstumu (akjā, šodien autobusā braucot redzēju, ka dūmi no skursteņiem tik taisni debesīs kūp. Tik superīgi izskatās). Mīlu vasaru naktis ar sienāžiem. Pavasari, kad viss plaukst un smaržo zāle. Un rudeni, kad zied asteres un diemžēl (bet varbūt par laimi) ir jāiet uz skolu, kura sākumā šķiet baigi foršā, jo, piemēram, es visu iepriekšējo vasaru baigi nogarlaikojos. Ceru gan, ka nākošā būs foršāka.                

 
Bij vēlme mainīt pasauli mainīt lai, kā dienā 
būtu pat naktī gaišs, un kurš gan cits to paveikt spēs, 
ja ne es.

Vecāki neņem mani par pilnu. Reāli viņi tiešām netic, cik ļoti es mīlu dzīvniekus. Tik stulbi, ja tevi nenovērtē paši vecāki, bet negribas arī viņiem neko baigi pierādīt. Tāda stulba sajūta. Khm.

Vakar manā čuhņā bija īpašs viesis- Krista :D Atbrauca, lai izvestu mani- nelaimes čupu laukā, haha :D Bija jautri, jo divas vienkārši vilkās pāri laukam, lai tiktu graustā :D Tēvs pēctam uz mani bļāva, kāpēc vedu draudzeni uz attīrītavu, jo viņš arī, galu galā, varētu mūs aizvest uz mežu. Like dooooooooooooh. Kāpēc viņš par to nepateica ātrāk? :D Es pati sen arī neesmu bijusi mežā. Huh.

Svētdien biju pie opja. Lielāko ciemošanās daļu ar Rondu nodzīvojos pa āru. Izskatās, ka tam sunim bijusi atņemta bērnība, jo viņa pat uz kociņu nereaģē. Pamet, viņa pieskrien pie tā, uz tevi stulbi paskatās un skrien tev virsū, lai saplēstu jaku un bikses. Tas suns ir kas neredzēts, jo nu jau arī manai cepurei ir izvilkti daži diegi, hahaha :D Bet viņa var būt arī tik sasodīti mīļa'n'jauka :)

Reāli man besī ārā cilvēki, kuri melo. Nu c'moon, draugam tā samelot. Tik stulbi. Un tad pa visu netu lielīties, cik fckin forši iet. Aghrgehrgehhhhrrrrr....

Opā, jaunumi. Marina piekrita iziet laukā, būs jānopērk burbuļpūšamais :D [It's a miracle!!!!]

Ā, un uz virsrakstu attiecoties... Man skolā gāja labi, trīs stundas, mācījāmies vienīgi latviešu valodā, vēstures filma bija ok, ar Agnesi, Līzu un Renāti normāli paēdām čillī picā :)

P.s. Es joprojām kopš 5dienas brīnos par dažiem cilvēkiem. That's kinda wierd. Un var redzēt (vai nu man arī tā liekas), ka tam cilvēkam attieksme pavisam cita.

[12:57:16] J. McD.: heyyy
[12:57:19] Krista: hello ;D
[12:57:22] J. McD.: how are you? :)
[12:57:28] Krista: i'm fine, thanks. just arrived from school
[12:57:28] J. McD.: so early?
[12:57:29] Krista: yeah. i had only 3 lessons :D
[12:57:43] J. McD.: oh that's grate! :)
[12:57:44] Krista: btw how are you?
[12:58:24] J. McD.: i'm in love.

Awwwwwwwwwwwww :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru