sestdiena, 2011. gada 5. marts

C-R-A-Z-Y!

Šīs divas dienas bija vienkārši ĀĀĀĀĀĀĀ! Tik forši cilvēki, emocijas. :) Sākšu ar 5dienu ;D

Pirmās trīs stundas tā ok...(Neskaitot to, ka es vairs garus dzejoļus nemācīšos, telefonu atkal pazaudēju (bet par laimi dabūju atpakaļ) un neaizgāju uzrakstīt ķīmijas kd) :D Nu tad par visu no sākuma.
Izbraucām 12 atbraucām 7. Viss :D
Nu ok, lkm jau te uzrakstīšu visu. Braucu ar klasi, no kuras zināju labi ja 4 cilvēkus. Sākumā bija tā mazliet dīvaini, bet tad jau tā lieta aizgāja, haha :D Veselības muzejā bija jautri! (Es tiešām nezinu, kur lai liek tos kondōmus, lkm kādam atdāvināšu :D ), tagad aizdomājos par cilvēkiem, kuri sagrābās veselus 30... Nuja :D Tur visu mums tā ļoti atklāti pastāstīja. ĻOTI. Bet nu bija ok, man pats muzejs patika. Es pati tur biju pirmo reizi. Vienīgā, jo pārējie tur bija jau otro, jo skolotāja otro gadu pēc kārtas noorganizēja ekskursiju uz vienu un to pašu muzeju.... FUN! :D
Tālāk uz Skola 2011. Mērķis- grāb visu, kas ir 4 free! :D Bet tā arī reāli bija. Man ir vesela kaudze ar bukletiem, bet es interesējos tikai par diviem, hah. Bet mēs dabūjām foršu Open somu. Laikam neizcelsimies ar oriģinalitāti, jo tādi būs visiem, kuri tur bija... :D Vēl man ir forša uzlīme ar uzrakstu "Neesi cirvis!" un konfekte, kuru jau apēdu. Tur tiešām bija ko darīt. Pēc divu stundu staigāšanas mana mugura sāpēja un kājas knapi vilkās. Aizgājām uz autobusu un aizbrācuām uz... maķīti! Es tiešām sen nebiju ēdusi McDonalds un es biju noilgojos pēc tā saldējuma... Pat tagad siekalas mutē saskrēja. Vienkārši NAV labāka saldējuma par to :) McDonalds mums bija dota tikai pusstunda, tāpēc sanāca tikai aizskriet, nopirkt, mazliet paēst un iet jau uz autobusu. Autobusā bija ļoti jautri. Vispār es baigi priecājos, ka aizbraucu :)
Un tad es aizgāju pie Agneses! Mans mīļākais puišelis bija atbraucis! Prieks, laime gan man, gan viņam. Biju tik ļoti noilgojusies :)
Atnācu mājās, neviena nebija un es ieslēdzu PC. Norunāju ar Marinu un Dincīti līdz pat 12. Tad atlūzu :)

Sestdiena.
Rīts bija ideāls, jo mani pie gultas pamodināja... Artis! :D Raustīdams manu roku un bļaudams "Kikāāāā, kikāāā" viņš mani modināja. Izrādās, viņu vajadzēja pieskatīt (es ar mieru, protams!). Tā nu nodzīvojāmies pie manis, tad Agnese viņu paņēma un neilgi pēc tam braucām ar mammu uz Jelgavu. Mamma man nopirka ilgi, ilgi kāroto lūpu balzāmu. Un tad es tiešām sapratu, cik maz man vajag laimei. Vēl tagad viņu smaržoju un kaifoju.

Tā smarža tik laba... Tāda salda, bet neuzkrītoša... mmm..

Un tad... es braucu pie viņa. Apgūlos gultā un gaidīju. Biju uztraukusies, jo tā bija mana pirmā reize. Izpētīju istabu-sveces, lēna mūzika. Un tad tas ienāca un paskatījās uz mani... Es nezināju ko lai saka. Un viņš teica... "Sveika, es būšu tava kosmetoloģe!":D Es BEIDZOT biju sagaidījusi savu rindu un šodien turp devos. Es varu derēt, ka tā mūzika bija kaut kāda hipnotizējošā, jo visu atceros kā transā :D Es nezinu... nožēlot vai priecāties, jo tagad es vairāk vai mazāk esmu sarkana :( Ceru, ka pa šo nakti un rītdienu sadzīs, jo negribu uz skolu iet ar papīra turzu galvā :D Bet nu ļoti noderīgi ieteikumi un pamācības. Gan jau, ka viss būs ok :)

Tad aizbraucu pie suņiem. Baigi izpriecājos :)

Jāāāā, šīs divas bija ļoti garas dienas. Šis laikam ir mans garākais un fckin bezjēdzīgākais ieraksts manu blogu vēsturē :D 
Ak, jā, un dziesma!

She lives in a fairy tale
Somewhere too far for us to find
Forgotten the taste and smell
Of the world that she's left behind
It's all about the exposure the lens I told her
The angles were all wrong now
She's ripping wings off of butterflies

-Paramore

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru