pirmdiena, 2011. gada 28. marts

Feeeeelin' sooooooo damn good :)

If God is a DJ
Life is a dance floor
Love is the rhythm
You are the music
If God is a DJ
Life is a dance floor
You get what you're given
It's all how you use it...

Es jūtos tiiiik labi :)
Šodiena bija viens liels burbulis. Smile! :)
Smaidam! -Tā saka Mārtiņš no grāmatas Vāvere.
Man tā grāmata patīk. 
Bogdanam pamatīgi aizgāja ciet braucot uz Līvbērzi.
Man patīk Marinas blogs, kur viņa visus nodirš :D:D:D:D

Marin, tas nav patiesi. Tu pati redzēji, cik otstalaja viņa bija. Bērnam galīgi šīferis aizbrauca :DDD

Svētdien bijām uz zemes stundu estrādē. Tik forši bija. Dzērām tēju un salām pie ugunskura. Marina izrādīja savas izcilās lasīšanas prasmes, dziedod :
Liepu laiva
Viegla Laila

Akdievs, es vienkārši nespēju noturēties. Smējāmies līdz asarām.
Jānomaina lkm mixpods beidzot :D
Es te gribēju likt citātus, bet man tos mēslus neliek. Daaaamn :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru