sestdiena, 2011. gada 26. marts

F**k you and f**k her too :)

Man šodien bija pilnīgi ideāls garīgais, līdz to nesabojāja. Nu c'moon, itkā es kko būtu izdarījusi. Man pat pofig! Man ir citi draugi, cita dzīve, citas intereses. Jā, proootams, man ir lieliskas draudzenes tepat no Līvbērzes (šodien tas pierādījās), bet laikam ir cilvēki, kuri negrib redzēt mani un tātad es arī negribu viņus redzēt. Fuck. Fuck fuck fuck fuck. Es varētu uzsprāgt tagad.
Es tiešām priecājos par šo vakaru līdz šim.
Bļa un es pat neko neesmu izdarījusi! (Nu vismaz man tā liekas)
Aj, fuck. Visas cacas. Laikam jau arī es tagad iederos šajā kategorijā, jo man ir tonālais krems. Oh, es tiešām esmu maita :)

Vispār  šodien biju Dinamo noslēguma spēlē. Man patika mūziķi, vairāk nekas. Tiešām. Nebija forši.

Atbraucu mājās un pēc 15 minūtēm jau biju ārā. Tagad tik jāizkrāmē soma un es nezinu kā, bet jāizmācās. Lol. :D

Es tiešām nezinu, kā es to paspēšu, bet laikam jau jāsāk ar to, ka es beidzot noiešu no pc. Gan jau sākšu... Mazliet vēlāk :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru