svētdiena, 2011. gada 24. aprīlis

Nu ne jau visi normāli pavada Lieldienas :D

Mēs, piemēram, dodam priekšroku Chatroulettei ar papīra turzām galvās.


Bitch, please! :D
Svētku noskaņojuma nekāda. Es tikai priecājos, ka ir pāris brīvas dienas un Taņa ir te. Mums ir daudz ko runāt, mēs visu dienu pavadām ārā ēdot saldējumu, staigājot pa ciemu vai vienkārši sēžot uz soliņa un skatoties uz sīčiem. Viņiem tiešām nav iztēles. Mazie, mobilizētie kustoņi.

Bet mēs šodien nosvinējām. Hehehe... :D

Tā man vairāk nav diži ko stāstīt. Tētim vakar bija vārda diena (es tiešām ilgu laiku domāju, ka dzimšanas diena :DDDD). Mēs bijām "Upmaļos", spēlējām novusu un kriketu. Esmu neuzveicamais PRO un mēs ar onkuli Aivaru vinnējām manu tēvu un Uldi. Vot pārspējiet šito! :D
Biju gaidījusi Dilli, bet šis neatbrauca un es nevarēju izrādīt savas superspējas.

She's one of best things in my life.

[Te es gribēju ielikt GIF'u, bet viņš ilgi nelādējās] :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru