otrdiena, 2011. gada 3. maijs

Stāvi, gaidi, nāc!

Es esmu koks, koks uz zaļas zāles
Cenšos dot skābekli, bet ēdu skābes
Un lidmašīna, un ar sirdi
Glābšu pasauli, sildot to vairāk ik mirkli

Esmu nokrišņi rudenī- krītu matos un piesaucu iesnas
Es esmu tumsa, un
Es varu tevi nobiedēt
-Astro'n'out

Es šodien sapratu, kas ir domu spēks. [Marina] Ir tik viegli iestāstīt sev, ka nejūties labi un tu arī nejutīsies, hah :D Es sen te atkal neesmu rakstījusi, es zinu, ka palaižos. Un tomēr man vienkārši nav laika. Skola, mājas, atpūta, laikraksts "Diena", mājasdarbi, konsultācijas, ārsti [Marina] un eksāmenu konsultācijas. I'm goin' crazy.

Šodien paliku mājās. Es tiešām izbaudīju visu dienu un skatījos WWE. Vairāk te par to nerakstīšu, jo varbūt vēlāk pašai lasot sametīsies šķērmi un tā vien gribēsies izmest datoru pa logu. Reslings ir mans personīgais Džastins Bībers. :)

Es esmu garākie, gardākie tavi smiekli
Un aita, ko saskaitīt, kad nenāk miegi
Esmu ceļš uz visām pasaules malām
Un uz nekurieni
Kā kuru dienu

Es esmu noguris trombons,
Kuru dzīve bez apstājas spēlē
Es esmu tumsa, un
Es varu tevi paslēpt

[Marina]

Es skatījos rojal vedingu. Bļāviens, man tik ļoti patika Keitas kleita! Tā tik tiešām bija skaista. Gribot, negribot vajadzēja atcerēties par princesi Diānu. Skumji, bet fakts.

Un es atkal naktīs neguļu, un es sāku domāt. Jo vairāk es domāju, jo dīvaināk kļūst. Man sāk palikt bail no savas istabas! Tiešām! Un ne jau tādēļ, ka te ir tumšs, vai kā, bet man bail, ka tā ir celta uz kādiem veciem kapiem un te spokojas. Man ir tiešām bail lietot to vārdu, jo tad es jūtos briesmīgi. Un vēl es domāju par Dievu. Tas IR dīvaini, man jāsāk gulēt. Un tā kārtīgi. Bet tomēr man ir baigā filozofiskā doma, kura mani nepamet ilgi un domāju, ka es tā uzskatīšu vienmēr.

Mani paņēma "Diena". Mums skolā bija jāatstāj savi kontakti un viņi man piezvanīja. Tas ir mazliet dīvaini, jo sākumā es tiešām nezināju, par ko lai raksta, manuprāt, mans raksts sanāca baigi saldais. Nu, tāds cukurs birst gabals. Tomēr tā redaktore ir patiesi iecietīga, paņēma manējo ar pirmo reizi un deva pāris padomu. Es nezinu, bet man tas cilvēks patīk. [Marina]

Hmm...kas vēl tāds ar mani notiek? Ā, biju pie ķirurga, operāciju pagaidām nevajadzēs, dzīvotāja būšu :)

Man ir slavena ''cope''! Ček it aut!
Vispār jau stāsts nav no tiem priecīgākajiem, bet es tam ticu. Lai cik dīvaini tas nebūtu. Man šis skolotājs neko nepasniedza, bet es ticu, ka viņš tā varētu. Bet īstenībā diezgan vienalga, bet te var redzēt mani un klasesbiedrus :D  [Attention war]
Tas operators mani nobiedēja. Es sēdēju pilnīgi viena, čekoju twitter, pagriezos un viņš bija tieši man aiz muguras ar savu kameru. Tad atbrauca Viesturs, bet tik un tā tas bija streidž. Tad iznāca Rāte, lai runātu ar onkuli, bet man bija jāiet.

Laikam vairs nekas tāds īpašs nav noticis. Viss kā pa [Marina] vecam.
Ā, es izdomāju sev izlaiduma kleitu! :) Esmu priecīga, jo tā ir pavisam vienkārša un man patīk.

Es šodien aizdomājos un sabijos. Esmu teikusi trakas lietas un nu ja... Es nezinu, dikti sabijos. Bail, ka izstāstīs, jo uzticējos par daudz. Bet es tomēr domāju, ka kas paliek starp mums, tas paliek. Es ceru. Ļoti, ļoti ceru, jo tas var sačakarēt visu. Visus, visus turpmākos plānus un mērķus.

Un vēl dabūju vasarai darbu, kurš man patiks. Esmu pārliecināta! :) Izskatās, ka viss iet uz augšu. Pagaidām.
Bet man pietrūkst Rutas :(

Ēēēēs biju Intrigas koncertā!!! Ārprāts, tas bija labākais, kādu vien biju redzējusi! Es mīlu savas intrigantes un noteikti iešu atpakaļ. Savādāk vairs nevar. Arī kad gāju uz skatuves dot puķes Sintijai, viņa man prasīja, kad es gal'galā nākšu. Un es apsolīju. Un arī pierādīšu Ērikai, ka neesmu slinka :P

Es visu laiku rakstu [Marina], jo viņa man pavēlēja rakstīt blogu par viņu :D


This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, and a 100% reason to remember the name!

-John Cena - Remember the name 


Mans visvisvisvisvismīļākais The Miz zaudēja savu titulu. Ja kāds redzētu kā es skatos WWE, padomātu, ka esmu traka :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru