otrdiena, 2011. gada 31. maijs

Sad. That's true.

Dažreiz man pietrūkst mana vecā skola. Piemēram, paskatieties cik jauna un nesamaitāta es pabeidzu sesto:
Esmu pa vidu tajā rozajā. Es atceros, ka mana mamma man izbalināja šķipsnas un tas bija cool. Priekšā pirmā no labās ir Marina un blakus viņai Katja. Teicamniecies bijām, he.
Es skatījos vēl arī citas bildes. Ak žē, atradu vēl tādu, kur esmu tieva. Tas gan ir rets izrakums :D



Vispār arī diži nav ko rakstīt. Šodien kārtoju angļu valodas eksāmenu, nu tā. Soso. Latviešu valodā man ļoti labi gāja.
Viss kā pa sapni. Ak dievs, man nākampiektdien ir izlaidums, bet man VĒL NAV KURPJU! ĀĀĀĀĀ!
Es ceru, ka rītdiena būs jauka diena, bet vispār man neiet baigi spīdoši. Sāp.
Grrrrrr. Nav arī baigā iedvesma.
Rakstīju Dienai rakstus, nepaņēma. Itkā jau negribās mest plinti krūmos un tik aši padoties, bet es nezinu. Negribās. Tas nav priekš manis. Viss, kas man sanāk ir ''cukurs birst'' teksti, bet tādi viņiem nepatīk. Un galu, galā ko lai es te rakstu? "Šodien aiz mājām pie koka gulēja nenoskaidrots pārdzēries vīrietis. Kad viņš sāka bļaut virsū man glupības un neķītrības,  iegāju mājās''. Jā, protams, Līvbērzes patriote. Kā tad!
Un vispār man šoks. Es negribu, ka kāds nāk uz manu skolu. Ak dievs! Es gribu būt viena no četrām pāķēm skolā, nēēē, vairāk mums nevienu nevajag! Nosnaiperošu viņas pirmajā septembrī no tornīša. That's what i'm gonna do. No, that's promise. I WILL do that! :D
Ajjjj, ka neiet, tad pa riktīgo.

Iespējams, ka es esmu viens no dīvainākajiem cilvēkiem (interešu ziņā).
Es skatos WWE jau pusgadu un visu šo nedēļu skatos Jersey Shore. Man patīk. Liekas, ka nebūs vairs ko skatīties, kad pabeigšu trešo sezonu, jo ceturto viņi vēl filmē.

Un te pāris GIF'iņi manam priekam.





<------ WTF? :D









Pauly D is soooooooooo funny :D ------>








<----- The caaaab is heeeeeere!
          OOoooh yeeeea, wake up, yeeeah!
          Burgers for the boyzz!
          BUSTEEEEEEEEEEEEEED!






Vienīgā reize, kad viņš patiešām sadusmojās un bļāva. Scarry.------>









<--- Snooki. Kjūūt :D Meatball.













Ņam ņam ņam :D----->








That's all folks. Bye :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru