pirmdiena, 2011. gada 4. aprīlis

Can you smell what the rock's cookin'?!

Kāds gadījumā ir pamanījis, ka man patīk reslings? Nu, ne jau tas skolu, bet īstais- WWE. Lai nu cik īsts (man vienalga), bet foršs gan. 
Šorīt (nu ap vieniem naktī) sākās gada lielākais notikums- WRESTLEMANIA! Es gulēt gāju ar grūtsirdību, jo likās, ka varēšu noskatīties. Šodien visu dienu skolā galvā skanēja:

Oh, written in the stars
A million miles away
A message to the main
Ooooh
Seasons come and go
But I will never change
And I'm on my way

Stulbā affin dziesma! Un skanēja galvā ziniet kāpēc? Tāpēc, ka wrestlemania's 27 titulldziesma! Kops Royal Rumble (apmēram janvāra sākums) biju atklausījusies! :D Likās, ka WM nesagaidīšu.. Bet sagaidīju! Skolā vienkārši skaitīju stundas, līdz tikšu mājās un noskatīšos. BIJA TO TRĪS MĒNEŠU GAIDĪŠANAS VĒRTS! Vāks. Viss vēl jāsakopo, lai tā pa īstam saprastu. 

Ei tu nost. Wresltemania vispār ir pasākums, uz kuru man noteikti kādreiz IR jāaizbrauc. Nu ok, varbūt ne WM, bet uz kādu "dzīvo notikumu"  gan. Liekas, ka tā visa atmosfēra tur... [ kā The Miz teiktu] ir awesome! Trīs dienas pirms paša WM bija WM AXXES, kurā bija foršākā izstāde. Tika dalīti autogrāfi'n'stuff. Es tiešām skaudoši noskatījos to cilvēku sejās, kuri tur bija.

Damn. Es saku, ka visu nemaz neesmu salikusi pa plauktiņiem, lai tā normāli pastāstītu. Varu tik teikt, ka abus titulus noturēja (WHC paliga pie EDGE, bet...... WWE tittuls pie THE MIZ!) Es biju tik priecīga, jo iepriekš par visiem 90% zināju, ka John Cena noteikti sakaus Miz, jo tas, ko viņš iepriekšējā gadā izdarīja ar Batista bija graujoši... Tas nabags pat aizgāja no WWE! Es biju tiiiik ļoti uzvilkta, kad skatījos to maču. Jau Elimination Chamber, kad uzvarēja John Cena zināju, ka šitas baigi labi nebeigsies. Tag Team jostas gan dabūja Kane & Big Show (lielais smaids). Joprojām baigi priecājos par The Miz. Viņš reāli ir baigais maita, bet... esmu riktīgs MizFits :D

Vakar Facebook'ā pamanīju, ka mums vienā dienā ir dzimšanas diena :D I'm the awesomest b-day child right after him :D

Un te runa, kura man vienmēr paliks atmiņā :
No 5:05, bet man vispār patīk viss videoklips :D


If you remember anything from this speech, if you take anything with you from this speech take this. If anyone ever says you can’t do something, if anyone ever says you can’t live your dream, BELIEVE THEM. Because YOU CANT! It takes an exceptional person to prove everyone wrong, and I did just that. I am nothing like any of you, or any of you watching at home, I am NOTHING like you people. You people live your lives without ever accomplishing any of your dreams. But me, I’m one in a billion. Because I actually have achieved my dreams.   -The Miz

Vienmēr atcerēšos. Tas bija tik ļauni, bet tieši te parāda, kāds viņš ir :D

Because he's the Miz and he is AWESOME!
Jealous? BE MIZ!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru