sestdiena, 2012. gada 31. marts

Īslīce 2012 :)

Tāātad 5dien, 2012 gada 30. martā es ar savu superīgo deju studiju "INTRIGA" bijām uz Zemgales mūsdienu deju skati, kur ieguvām ne tikai I pakāpes diplomu, bet arī vislielāko punku skaitu savā grupā! :) Bijām TIK laimīgas un pārsteigtas, jo mūsu nodalījumā (10.-12. klases) nebija nevienas sliktas dejas. Visas bija tik ļoti atstrādātas, tik skaistas, mmm. He he he, dejoja arī Tukuma "Demo" B-Boys breika grupa, jāā. Vēl mūsu grupā bija deju studija "Lēra" (tās, kuras dejoja Latvijas Zelta Talantos, ielikšu video), bet viņas palika trešās. Bet nu ar kādu attieksmi tās meitenes uz visiem skatījās. Deguni bija tāādos mākoņos. Vismaz tā izskatījās.

UN tātad pavisam officiāli: pēc šī izbrauciena Intrigas vecākā grupa pieņem sev devīzi ''Mēs jau neesam īsti normālas".

Un redzēsiet, kāpēc:

 Make up pirms uzstāšanās. Smagi :D
 Ar Santu (mūsu superīgo skolotāju)
 Jautrītes un Inga.
 Man taču vajadzēja bildi ar PAŠU Signiju!
 "Mēs neesam īsti normālas"
 Mammu, skaties, es esmu Milda!
 Jauka kopbilde :)
 Whaha, Ilze autobusā atlūza :D
 Jautrīte blakussēdētāja Luīze.
 Vēlviena bilde ar PAŠU Signiju :D
 Man kefīriņš-es veselīgākā. Aizgājām uz Čilleni, pierijāmies :D
 Es vienmēr ēdu.
Ar savu Echelon draudzeni un lielisku dejotāju Līgu.
 Viena no salīdzinoši normālajām kopbildēm.
 Intrigantes planko. Mana ideja :D
 Ar manu mīīļo Ēriku :)
Man gangsta. Signija neielika pedoseju bildi :(

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru