sestdiena, 2012. gada 3. marts

It feels like 2008.

Es sēžu un klausos dziesmas no 2008. gada. Tagad skan T.I- Whatever you like. 4 gadus atpakaļ man bija 12... 4 gadus atpakaļ Jana sāka mācīties 10. klasē, bet es 7. un tad mēs vakariem ilgi runājām par to, kas mums jaunajās skolās patīk un kas nē. Tieši šodien (labi, vakar) Janai bija dzimšanas diena, bet bija grūti saņemties un aizrakstīt. Liekas stulbi, jo viņa zināja par mani TIK daudz un tieši tikpat es zināju par viņu. Jana bija cilvēks, ar kuru es nekad  nebiju satikusies (un visticamāk arī nekad nesatikšos), bet mēs abas izpļāpājām visu savu dzīvi. Ārprāts, viņa ir Anglijā, reāli jau pieaugusi sieviete un es esmu te. Tajā pašā istabā. Tas tā nereāli liekas. Vēl jau Mārcis, Nastja, Rihards, Lāsma un vēl, un vēl. Pēc viņiem man vairs nav bijis neviens pats nopietns interneta draugs. Pietrūkst? Nē, ne gluži.

Jana gan man pietrūkst. Gribētos zināt par viņu daudz vairāk, nekā zinu tagad. Viņa bija/ ir tik forša meitene.

Ārprāts, tās gan ir labas dziesmas. Zvēru, ka puse no viņām būs manā datorā. Tagad skan I'm yours. 

Man sāk iet ļoti labi :) Vismaz šīs brīvdienas ir ideālas. Man jāskrien baudīt mūzika, nespēju klausīties un koncentrēties rakstīšanai. Gan jau rīt kaut ko ierakstīšu :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru