ceturtdiena, 2012. gada 8. marts

Manas iekšas kļūst tikpat saldas, kā tā kūciņa uz mana šķīvja.

Ārprāts, kā es mīlu savu dzīvi. Es pastāstīt nevaru! Man ir tāāāāds pavasaris galvā. Es varu sēdēt un vienkārši smaidīt visu dienu. Dažbrīd šķiet, ka man iekšā viss paliek salds kā cukurs. Es sēžu istabā un klausos labu mūziku, man šodien bija fantastisks dejas treniņš un šī noteikti būs pirmā deja, kurai atdošu visus 100%, jo man viņa tik sireāli, nenormāli, nereāli patīk. Santa ir labākā skolotāja, kāda vien man ir bijusi. 

Kur es visu to rauju- pašai nav ne jausmas. Es mācos tā pat, kā iepriekš, bet šoreiz man viss sanāk. Izskatās, ka tas murga izskaidrojums tiešām darbojas. Dzīvē viss iet kā pa viļņiem- tad labais,  tad sliktais. Man tagad ir tik labi, ka es nezinu, kur likties, un izbaudu to pilnībā.

Pat zinot, ka es brīvlaikā nekur nebraukšu, jo man katru dienu ir dejošana... Es priecājos. Es izgulēšos TIK ilgi. Pirmdien nekur nebraukšu, neaiziešu uz moderno. Piektdien ir DIVAS SANTAS DEJAS. Ārprāts. Tik ideāli :))

Es smaidu kā maija saulīte, kaut gan maijs vēl nav klāt :) Ah, es ceru, ka šitas turpināsies labi ilgi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru