svētdiena, 2011. gada 20. novembris

Tikai Līga, tikai Dinamo!

-Mārtiņš!
-Miķelis!
-Mārtiņš!!
-Miķelis!!
-MĀRTIŅŠ!
-Rodrigo!!!
-WTF?????

Bija tiiiik jautri. Sākot jau ar dziedāšanu autobusā un ķiploku grauzdiņu dalīšanu riņķī apkārt un beidzot ar Mc'Donalds Happy Meal karodziņiem. Es jau zināju, ka sēdēšu ar Lauru Pūpolu un smiešos līdz asarām. Bļāviens, tā meitene ir pilnīgs Uldis, nu. Jā, kliedzu līdz pazuda balss. Zvēru pie Dieva, gandrīz visiem bija par toni zemāka balss. It īpaši jau Alvim, kurš Donaldā man čarkstēja blakus kā radio. Nevarēju nesmieties.
-Eu, Matīss, a kur tev brilles?
-Mājās
-Tu kaut ko redzi?
-Nu nē :D

Jā, runājot par brillēm. Man būs jaunas. Es nezinu īsti kādēļ, bet tas man ir ļoti liels notikums, par kuru esmu satraukta jau kopš 5dienas. 3dien man redzes pārbaude, tad varēs pasūtīt lēcas. Jēēē!

Labi, es iešu beigšu rakstīt. Kopumā iet labi, tikai dažreiz visas iekšas met kūleņus.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru