svētdiena, 2011. gada 24. jūlijs

I am a member of the butterfly culture.

Daudz laimes vārdadienā man (Haha, melnais humors).

Nē, tā jau viss ok. Ir labi. Nu, vakar bija un šodien arī. Sanāca daudz ko saprast, par sevi, ģimeni, radiniekiem, draugiem, tikai par to es šeit nerakstīšu, labāk līdz galam paturēšu pie sevis. Nutā, jā. Kursors vienkārši mirgo un es nezinu, ko lai raksta.

Esmu sākusi klausīties tādu mūziku, kā nekad. Pašai ļoti, ļoti patīk. Te divas no manām mīļākajām.

Tā otrā jau it īpaši. Šķiet, ka sarakstīta tieši par Amy Winehouse. Skumstu par viņu, man ļoti patika. Tiešām sapņoju kādreiz aizbraukt uz kādu koncertu... :( Tik ļoti patika VISAS viņas dziesmas. Žēl. Ko tik slava nedara ar cilvēku.

Nu un ko tur vairs par skumjo. Tā dzīvojos pa Jelgavu, pieskatu Līvu. Vakaros padaros kko ar Annu Martu vai Vajeiku. Mani jau sāk saukt par ''ielāpu'' it's kinda funny, jo tas ir tā, itkā es ar Kristu vispār iepriekš nebūtu komunicējusi, tikai tagad. Man žēl, ka par mani tā domā, bet ja pašam nav savas dzīves, ko dzīvot, tad let it be. Ir briesmīgi stulbi pīt mani iekšā savās problēmās, bet ja savādāk nevar...

Ou, fuck. Un atkal par skumjo turpināju. Mēs bijām ožos peldēt, hesītī ēst, promenādē nosalt, bet tornītī nebijām. Tur gan es gribu aiziet. Nākam 2.dien-3.dien Annai  Martai v-dienas. Tik jauki :)

Mana ''ģimene'' Jelgavā man patīk. Dace vakar teica, ka Uldis īstenībā par mani baigi uztraucas, tikai diži to neizrāda. Visu laiku liek Dacei zvanīt un tā tālāk. Tas liekas tā ''awww'' cik mīļi. Bet šajās dienās sapratu, ka nekur nav tik labi kā mājās. Tiešām ilgojos, jo zinkā. te es varu būt es pati. Sēdēt pie pc, ēst, dzert un vēl skype runāt :D 

6.augustā Līvbērzē sporta spēles. It īpaši priecīgas man, jo Anna Marta ar Kristu brauks šurp. Krista kko teica, ka Viesturam jāspēlē un Valdis arī lkm būšot vai kko tādu. Īsti gan neiedziļinājos un nesapratu, jo man galvenais, ka manējās te :D

Nuja, īpaši laimīgs šis vakars/rīts man nav. Rīt pus8 uz Jelgavu un tur, visticamāk, nogulēšu vēl. No rīta vēl soma jāsakrāmē. Neesmu pārliecināta, ka pc šoreiz ņemšu līdz. Tad jau redzēs.
Šovakar domājams, he... :|

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru