pirmdiena, 2012. gada 6. februāris

Wwe - WrestleMania Revenge Tour

Es, iespējams, būšu apnikusi ar savām WWE lietām, bet tad jau droši var nelasīt.



Wed, Apr. 11 7:00pm

RAW World Tour Moscow, Russia,
Thu, Apr. 12 7:30pm


SmackDown WrestleMania Revenge Tour Dublin, Ireland,
Thu, Apr. 12 8:00pm


RAW WrestleMania Revenge Tour Gdansk/Sopot, Poland,
Fri, Apr. 13 7:00pm


RAW WrestleMania Revenge Tour Stuttgart, Germany,
Fri, Apr. 13 7:30pm


SmackDown WrestleMania Revenge Tour Belfast, Ireland,
Sat, Apr. 14 7:00pm


RAW WrestleMania Revenge Tour Berlin, Germany,
Sat, Apr. 14 7:30pm


WrestleMania Revenge Tour Manchester, England ,

Ziniet, tas ļauj ticēt, ka ir reāli to redzēt. Ok, ja ne šo Revenge Tour, tad nākamo, pēc WM 29, kad man būs 17 un varbūt arī mani laidīs ārā no valsts vienu. Ja es pat krātu naudu, pat kredītu nevajadzētu :D Es ticu, ka es varu un tur būšu. Man vienalga, ko par to saka citi (reāli rēc aiz manas muguras, kaut gan smaida man sejā, vai arī runā par to, cik stulba es esmu), man pilnīgi vienalga. Nevienu nevainoju par viņa interesēm un negribu, lai kāds vaino arī mani. Tu vari man stāstīt, cik briesmīgs ir reslings, cik liels  feiks tas ir un cik liela laika izšķērdēšana. Pilnīgi vienalga. Uhh, pateicu to, ko gribēju. Tagad ar mierīgu sirdi došos gulēt.

Rīt uz skolu. No rīta piecelšos un uzlikšu lādēties Monday Night Raw. Tieši tā- IT'S RAW NIGHT.













































Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru