otrdiena, 2011. gada 25. janvāris

I'm baaaaaaaack ;D

Soooo... jā. Man atkal ir blogs. Es nezinu kāpēc es izdzēsu veco, bet tā vajadzēja. Iespējams, ka es vēl varu veco eksportēt uz šejieni. Skatīšos, ko varēšu darīt :)

Es esmu sapratusi pāris lietas
1.Man nepatīk svētdienas
2.Man nepatīk vakari

Es nezinu kāpēc, bet tajos laikos es nereāli besos ārā (vakari ir izņēmums,ir arī jautri vakari), bet nu svētdienas ir tiešām neciešamas. Viss, kas tajās jādara + tu apzinies, ka rīt uz skolu. Awful.
Bet man patīk viskautkas cits, hehe.

Es tiešām gribētu to klases pirti/ballīti/dzimšanas dienu, whatewer. Es tikai gribu, lai tāda ir. Nujā.

Šodien bija tiešām ļoti jautri, bet viss ir vienkārši messed up. Par Ģeo esmu tiešām priecīga, jo 7 mani pilnībā apmierina (esmu priecīgi pārsteigta par Vajeiku, kurai Beitāne nekad neatļāvās izlikt augstāk par 6, kgan Kristas ģeogrāfijas zināšanas un saprašanas ir DAUDZ labākas par tādu atzīmi). Ķīmija bija ūžas, es vēl dabūju par to, ka esmu tāda un šitāda, bet lai jau paliek. Es pat nejūtos slikti, jo nesaprotu,par ko lai tā jūtos. Es tiešām neesmu pielīdēja un negribu būt. Ja tiešām ir daudz labāk bez manis, tad varbūt tā arī tam jāpaliek, jo galu galā es vienmēr esmu tā sliktā (KIIIIIILLLLL MEEEEEEE).

Forewer.
And after, hahahaha :D


Heheeeeeeeeei, es beidzot iešu slidot! :)
Šitas ir ķipa laimīgais ieraksts, bet tā nav. Man trīc pirksti un sāp galva. Pirksti dēļ volejbola, kurā es netieku laukumā (jā, jā, es vēljoprojām draudzējos ar pelēko, nomācošo sienu), bet galva no nezinkā. Tagad jau baigi jāuzmanās, būs jāizmēra temperatūra.

-Pīka vismaz nevar savandīt tavu skapi!
*Skolotājas WTF skatiens*
-Skolotāj, es nesaprotu, viņai iet ciet. Runā par kaut kādām Pīkām un skapjiem!


Akjā, un mums jākļūst par sarunu vedējām (tās, kuras filmās runā ar bandītiem,lai šie nomet ieročus.) Jo ziniet? Mums sanāk! Matemātikā tas tiešām sanāk, hehe :)

Smile though your heart is aching. :)


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru